Teeninduskvaliteedi uuringute läbiviimine

  • Kellega saame edasi suhelda?

Teenuse kirjeldus

Klienditeeninduse ja klientide rahulolu kaardistamine ning teenindukvaliteedi kontroll testostude ja Mystery Shopping põhimõtetel. Personaalne lähenemine ettevõtte teenindukvaliteedi hindamiseks – ettevõtte kontseptsioonist lähtuva uuringu kujundamine ja läbiviimine. Järelteenusena tuginedes uuringu tulemustest koolituste korraldamine ja teenindusstandardi väljatöötamine.

Teenuse valdkond
Kommunikatsioon ja informatsioon Vaata kõiki
Sotsiaalteadused ja majandus Vaata kõiki
Adapteril on peale selle teenuse veel 18 teenusepakkujat ja 719 teenust
Näita sarnased teenuseid

Pole päris see mida otsid?

Kõiki teenuseid ei pruugi meie lehel välja olla toodud. Kui sa ei leidnud õiget teenust või ei tea täpselt, millist teenust vaja, siis saada meile päring.

Saada päring