Pakendidisani optimeerimine
Tartu Ülikool, sotsiaalteaduste valdkond, majandusteaduskond
Teenuse kirjeldus
Pakendidisaini optimeerimise käigus analüüsitakse tellija pakenditel milliseid elemente ja millises järjekorras inimesed näevad ning mida mitte. Analüüsi käigus on võimalik jälgida millised pakendi elemendid genereerivad positiivse emotsiooni, mis on inimestel kõige tugevam emotsioon ning aitab kaasa ostuotsuse langetamisel. Optimeerimise käigus on võimalik luua parim pakendi disain, mida klient riiulil märkab (s.t märkab enda jaoks olulist informatsiooni, mis tekitab positiivne emotsioon ning viib suurema tõenäosusega ostuotsuseni
Seotud teenused
Pole päris see mida otsid?
Kõiki teenuseid ei pruugi meie lehel välja olla toodud. Kui sa ei leidnud õiget teenust või ei tea täpselt, millist teenust vaja, siis saada meile päring.
Saada päring