Mängustatud teenuse kavandamine

Tallinna Ülikool

Tallinna Ülikool, Digitehnoloogiate instituut

  • Kellega saame edasi suhelda?

Teenuse kirjeldus

Mängustamine tähendab mänguelementide kasutamist mittemängulises keskkonnas. Need elemendid võivad olla mängu disainielemendid (näiteks väljakutsed, edetabelid, graafika, jne) aga ka emotsioonid, mida disainielementide abil esile kutsutakse. Enamasti on mängustamise eesmärgiks suurendada osalejate motivatsiooni. Mängustamine on levinud erinevates valdkondades. Näiteks turunduses on mängustamise eesmärk motiveerida kliente toodet tarbima või koguma tagasisidet. Hariduses on mängustamise eesmärgiks suurendada õpilaste aktiivset osalemist. Tervishoius on mängustamise eesmärk suurendada inimeste aktiivsust või kontrollida nende korrapärast ravimite tarbimist. Ja nii edasi. Käesoleva teenuse eesmärk on koostöös tellijaga tuvastada, millised on tema vajadused ning uurida olemasolevate teenuste ja toodete mängustamise võimalusi. Uuringu tulemuseks on mängustatud teenuste kavandamine.

Teenuse valdkond
IT, matemaatika ja statistika Vaata kõiki
Adapteril on peale selle teenuse veel 19 teenusepakkujat ja 1010 teenust
Näita sarnased teenuseid

Pole päris see mida otsid?

Kõiki teenuseid ei pruugi meie lehel välja olla toodud. Kui sa ei leidnud õiget teenust või ei tea täpselt, millist teenust vaja, siis saada meile päring.

Saada päring