Nutikas Neljapäev: üksinda kodus koos teistega

Nutikas Neljapäev: üksinda kodus koos teistega
  • 22. jaanuar 2021
  • Uudis,
  • Üritused

Kontorid on tühjad, silmast-silma kohtumised haruldased, koduloomad ja lapsed on saanud osaks igast töökoosolekust.

Kui ka sinu ja sinu töötajate jaoks tundub kirjeldatud olukord tuttav, osale seminaril Nutikas neljapäev, kus avame järgnevaid teemasid:

  • Mis juhtus ettevõttes kui maailm kevadel lukku pandi?
  • Kuidas saab juht ja ettevõtja hoida oma meeskonda motiveeritud ning produktiivsena?
  • Miks see vahel ikkagi ei õnnestu?
  • Kuidas ettevõte saab kodukontoris üksi olevat inimest toetada?
  • Kuidas töötaja ise saab ennast kodukontoris motiveerida?
  • Kuidas saab kodukontoris toetada enda tervist?
  • Millele eelkõige pöörata juhina tähelepanu, lubades kaugtööd?

Mitmed ettevõtted näevad kodukontorites uut reaalsust. See on nii väljakutse kui ka uus võimalus. Seminaril räägivad riigi ja erasektori juhid oma kogemustest ja lahendustest. Koos osalejatega arutletakse motivatsiooni ja (vaimse)tervise teemadel “Minu motivatsioon – kelle asi?”, „Töötaja motivatsioon – kelle asi?“, Kes ja kuidas tagab mugava ja ohutu töökeskkonna kontoris?“

PÄEVAKAVA

10.00-10.20 Mathis Bogens – Sisekommunikatsioonijuht (Bolt)
10.20-10.40 Ülle Matt – Personalijuht (Swedbank)
10.40-11.00 Kersti Vannas – CEO/Asutajav(Instar)
11.00-11.10 “Püsti!” Triinu Sirge – Ergonoom (Ergoway OÜ)
11.10-11.15 paus
11.15-11.25 Grupiarutelud teemadel: Heaolu ja mugavus kodukontoris, Vaimne tervise hoidmine kodukontoris olles, Efektiivsuse tagamine kaugtöö tegemisel, “Minu motivatsioon – kelle asi?”

11.25-11.35 Grupitööde esitlused
11.35-12.15 paneelTriinu Sirge (Ergoway OÜ), Kariina Laas (TÜ psühholoogia instituut), Eneken Sepa (Sotsiaalministeerium), Tiina-Katrina Kaber (Instar EBC OÜ)

Üritust modereerib Piret Potisepp (Eesti Kaubandus-Tööstuskoda)

Esinejad

Mathis Bogens on Bolti sisekommunikatsioonijuht ja tema tööks on vastutada info liikumise eest kogu organisatsioonis. Tema tööks on otsustada, milline strateegia ja lähenemine töötab rahvusvahelise ettevõtte infovahetuses kõige efektiivsemalt. Lisaks tuleb leida vastused küsimustele: milliseid kanaleid tuleks suhtluseks kasutada, kuidas nendes viia info inimesteni, millisel moel on kogu meeskonda kokku toovad koosolekud korraldatud, kuidas räägitakse organisatsiooni väärtustest või kuidas kommunikeeritakse muutusi.

Ülle Matt, Swedbank Eesti personalijuht. Personalitöö on Ülle kutsumus, mida ta on teinud pühendumusega juba 22 aastat. Ülle on juhtinud nii Ericssoni kui ka Stora Enso Baltikumi personaliosakondasid ning alates 2015. aastast on ta Swedbank Eesti personalijuhi kohal. 

Inimeste arendamise, karjääri ja elu planeerimise on Ülle võtnud südame asjaks kõigis organisatsioonides, kus personalivaldkond tema kujundada on usaldatud. Maineka tööandja esindajana räägib Ülle alati kaasa ka talle olulistel teemadel ühiskonnas, nagu palgalõhe, vähenenud töövõimega inimestele töökohtade loomine ja 50+ inimesed tööjõu turul.

Triinu Sirge  on ergodisainer Ergoway OÜ-s. Triinu on viimased aastad keskendunud ergonoomika uurimisele ja teaduspõhiste ergonoomiliste lahenduste testimisele. Eelmisel aastal tuli kontorist kolida kodukontorisse. Nüüd uurib ta mida saab koduses töökeskkonnas teha, et heaolu ja mugavus oleks maksimaalselt tagatud. Kuidas kodukontoris saad toetada enda tervist? Mida saab käepäraste vahenditega kodukontoris muuta ergonoomilisemaks? Vaatleme millised probleemid tekivad kui oled kaua arvutis töötanud ja muuseas saad teada kuidas sülearvutit õigesti kasutada.

Eneken Sepa töötab Sotsiaalministeeriumis töö- ja pensionipoliitika osakonnas nõunikuna, kus peamiselt tegeleb töökeskkonna ja töötervishoiu teemadega. 

Tiina-Katrina Kaber juhib ettevõtet EnterTraining OÜ, kus koolitab kohalikke ja rahvusvahelisi ettevõtteid, kes soovivad hästi toimivaid, õnnelikke ja ambitsioonikaid meeskondi. Ühendades kogemused nii formaalsest kui mitteformaalsest haridusest neuroteadusel põhineva arenguga, pakub Tiina-Katrina Kaber sündmuseid, mis toetavad meeskondi nende maailma muutvate visioonide saavutamisel.

Piret Potisepp töötab hetkel Eesti Kaubandus-Tööstuskoja teenuste osakonna juhina. Tal on laialdased rahvusvahelised kogemused töötamisest kolmest maailma regioonist (Euroopa, Aasia, Lõuna-Ameerika). Eelnevalt on ta töötanud Eesti Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumis ning mitmetel ametikohtadel era- ja kolmandas sektoris.

Webinari toimumisaeg ja -koht:

  • 11.veebruaril kell 10-13
  • Webinar toimub Zoomi keskkonnas. Registreerunutele saadetakse link juurdepääsuks webinarile selle toimumise päeval.
  • Üritus on tasuta, kuid vajalik on registreerimine. Registreerimine on lõppenud.

Vaata Nutikas Neljapäev FB-s.

Nutikas neljapäev toimub koostöös SPARK Demokeskuse, Tartu Teaduspargi, TÜ, EMÜ, Tartu LV ettevõtlusosakonna, Tartu Ärinõuandla, ETAgi ja ADAPTERiga.

Vaata meid ka FB-s.

Teadlaste oskusteave Sinu äri edendamiseks