Neuroturundus võitleb reklaamireostusega

Neuroturundus võitleb reklaamireostusega
  • 11. aprill 2021
  • Koostööprojektid,
  • Video

Kuidas muuta reklaamid jaekaubanduses selliseks, et need oleksid õigel ajal, õiges kohas ja suunatud õigele inimesele? See ongi neuroturunduse valdkonna väljakutse, millega Tartu Ülikoolis Andres Kuusiku labor tegeleb.

“Me oleme tänasel päeval ümbritsetud kümnete kui mitte sadade reklaamsõnumitega. 99% neist ei ole relevantsed,” sõnastab teema tuuma Andres Lember, kes on pikalt töötanud jaekaubandusketi Coop Eesti turundusdirektorina. “Täpselt samamoodi nagu me räägime valgusreostusest, me saame rääkida reklaamireostusest,” lisab Lember.

Vaata videot:

 
Video autor: Martti Reinet

Teadlaste oskusteave Sinu äri edendamiseks