fbpx

Kaubamaja AS ja koostöövõrgustik ADAPTER kuulutavad välja konkursi “Edasiviiv eluviis”.

Ühekordsed pakendid on maailmas suur probleem. Eestlased soetavad aastas ligi 300 miljonit kilekotti, keskmine eluiga on kilekotil aga 20 minutit ehk aeg, mis kulub poest koju jõudmiseni. Maailma mastaapi vaadates on numbrid aga veelgi drastilisemad – ÜRO keskkonnaprogrammi UNEP 2018.aasta statistika järgi tarbitakse maailmas hinnanguliselt 10 miljonit kilekotti minutis. Kui need kokku siduda, saaks planeedi ühe tunni jooksul seitse korda ära pakkida.

Kaubamaja korraldab koostöös Eesti teadus- ja arendusasutuste koostöövõrgustikuga ADAPTER konkursi, et leida uusi nutikaid lahendusi kile ja plasti taaskasutamiseks. Kilekottide müügist saadavast tulust paneb Kaubamaja välja 5000-eurose peaauhinna ideele, mis valdkonna spetsialistidest koosneva žürii hinnangul pakub kõige parema lahenduse.

Võistlustöid ootame 06.märtsist kuni 20.septembrini.

Konkursi statuudiga saad tutvuda siin.

  • Esita oma ideekavand konkursile "Edasiviiv eluviis".

  • Ideekavandi esitajalt ootame ka maksimaalselt 2-minutilist videotutvustust võistlustööst/-ideest ja esitajast. Kui faili suurus ületab 10MB, siis kasutage mõnda faili jagamise teenust.
  • Kontaktandmed

Cookie settings